مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-09سياسي

یزدی خواه: رژیم صهیونیستی هر روز به زوال نهایی خود نزدیک می شود


هجوم هزاران نفر به فرودگاه «بن گوریون» برای خروج از اسراییل و فرار شهرک نشین ها از شهرک های نزدیک به نوار غزه نویدی بر پایان غریب والقوع عمر رژیم پوشالی صهیونیستی است.

- سید علی یزدی خواه نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا در واکنش به عملیات طوفان الاقصی ضمن اشاره به آیه 39 سوره حج گفت: نمایش خیره کننده قدرت جوانان پرورش یافته در مکتب محمدی  چشمان خمار و خسته صهیونیست ها و استکبار جهانی را کور کرد.

آیه 39 سوره حج در رابطه با کسانی که جنگ بر آنها تحمیل می گردد اجازه جهاد داده است؛ زیرا آنها مورد ستم واقع شده اند و بی تردید خدا بر یاری آنها کاملاً توانا است.

نائب رییس اول کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: آنها با تکیه بر ایمان و مدد گرفتن از قدرت الهی سر ها و جمجمه های خود را به خداوند متعال آریه داده اند و به صفوف دشمن حمله ور شدند.

وی مظلومیت نهفته کودکان، زنان و مسلمانان فلسطینی را در بازوان، قدرت، و همت جوانان مقاومت متجلی خواند و خاطر نشان کرد: این جوانان طومار رژیم صهیونیستی را در هم پیچیدند.

  یزدی خواه با بیان اینکه قدرت های پوشالی با اسم بزک کرده خود زندگی می کنند، افزود: آنها در نهان خود در نبرد های نظامی جزو ترسو و بزدل ترین و کم ظرفیت ترین ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی خواه: رژیم صهیونیستی هر روز به زوال نهایی خود نزدیک می شود

یزدی خواه: رژیم صهیونیستی هر روز به زوال نهایی خود نزدیک می شود