مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-26فرهنگي

یک پژوهش به جلد سوم رسید/ روایت درویشی از «هواصداهای زبانه دار»


جلد سوم مجموعه پژوهشی «دایره المعارف سازهای ایران» به قلم محمدرضا درویشی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی نواحی با عنوان «هواصداهای زبانه دار نواحی ایران» منتشر شد.

- جلد سوم مجموعه پژوهشی دایره المعارف سازهای ایران به قلم محمدرضا درویشی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی نواحی با عنوان هواصداهای زبانه دار نواحی ایران منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هواصداهای زبانه دار عنوان جلد سوم مجموعه پژوهشی دایره المعارف سازهای ایران به قلم محمدرضا درویشی از آهنگسازان و پژوهشگران معتبر موسیقی کشورمان است که به تازگی توسط نشر ماهور در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در توضیحات تکمیلی جلد سوم دایره المعارف سازهای ایران آمده است: دایره المعارف سازهای ایران پژوهشی ممتاز در حوزه موسیقی نواحی ایران است که مؤلف آن حدود نیمی از عمر خود را صرف تألیف و تدوین آن کرده است.

نخستین جلد این اثر (چاپ اول: 1380) به شرح و شناسایی کاملِ سازهای زهیِ مضرابی و آرشه ایِ نواحی مختلف ایران می پردازد و جلد دومِ آن (چاپ اول: 1384) سازهای پوست صدا و خودصدا را معرفی می کند.

اکنون، پس از گذشت بیش از بیست سال از تاریخ انتشار این اثر، جلد سوم این مجموعه که درباره سازهای هواصدای زبانه دار است، پیش روی شماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پژوهش به جلد سوم رسید/ روایت درویشی از «هواصداهای زبانه دار»

یک پژوهش به جلد سوم رسید/ روایت درویشی از «هواصداهای زبانه دار»