مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-23سياسي

توصیه آیت الله جنتی به دولتمردان


فرصت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نعمتی بی بدیل است و بهترین راه شکرگزاری این نعمت الهی، خدمت خالصانه به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه 1 شهریور 1402) در جلسه این شورا در سخنانی، گفت: دوشنبه گذشته روز جهانی مسجد بود؛ دلیل این نام گذاری هم این است که این روز سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی توسط عمال رژیم غیرقانونی اسراییل است.

وی با بیان اینکه این نامگذاری که با نگاه انقلابی صورت گرفته نشان می دهد که مساجد باید با روحیه انقلابی اداره شوند، افزود: فلسفه تأسیس مساجد یاد خداست و اگر متولیان مساجد بتوانند این هدف را تحقق ببخشند، سرعت حرکت جامعه به سمت ارزش های الهی بیشتر می شود.

آیت الله جنتی همچنین مساجد را بهترین محل برای ترویج آموزه های زندگی دینی و پاسخگویی به شبهات و مهم ترین پایگاه های جهاد تبیین دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت شهید سید اسداللَّه لاجوردی اشاره و خاطرنشان کرد: این شهید عزیز ناجوانمردانه توسط منافقین ترور شد و امروز سالروز شهادت ایشان است که به درستی از سوی مقام معظم رهبری ، مؤمن، مخلص و مجاهد فی سبیل الله خوانده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه آیت الله جنتی به دولتمردان

توصیه آیت الله جنتی به دولتمردان