مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 22:352023-09-04اجتماعي

برگزاری «جشن عاطفه ها» در 218 پایگاه شهری و روستایی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: «جشن عاطفه ها» اوایل مهرماه و در قالب 218 پایگاه شهری و روستایی در استان اردبیل برگزار می شود.

- اردبیل- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشن عاطفه ها اوایل مهرماه و در قالب 218 پایگاه شهری و روستایی در استان اردبیل برگزار می شود.

جلیل قدیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پرشورتر از سال های گذشته جشن عاطفه ها در آستانه شروع سال تحصیلی با همراهی خیرین و مردم نوعدوست استان اردبیل در کمک به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این پویش ملی که با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود، کمک های مردمی و خیرین جمع آوری شده تا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید لوازم التحریر، البسه و سایر مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: این جشن در مدارس استان نیز چهارم مهرماه برگزار خواهد شد تا دانش آموزان و اولیای آنها در این جشن یاریگر همنوعان خود باشند.

قدیمی شعار امسال جشن عاطفه ها را آینده ساز باشیم عنوان کرد و افزود: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه بعد از جمع بندی به همت مدیریت همان مدرسه به دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «جشن عاطفه ها» در 218 پایگاه شهری و روستایی

برگزاری «جشن عاطفه ها» در 218 پایگاه شهری و روستایی