مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-23بين الملل

ترامپ: از ترس فرارم به روسیه، برای من وثیقه تعیین کردند


بعد از آنکه مقام های قضایی آمریکا برای پرونده دونالد ترامپ در ایالت جورجیا از بابت تلاش برای لغو نتایج انتخابات 2020 این کشور وثیقه 200 هزار دلاری تعیین کردند این رییس جمهوری سابق آمریکا به تمسخر این وثیقه پرداخت.

- بعد از آنکه مقام های قضایی آمریکا برای پرونده دونالد ترامپ در ایالت جورجیا از بابت تلاش برای لغو نتایج انتخابات 2020 این کشور وثیقه 200 هزار دلاری تعیین کردند این رییس جمهوری سابق آمریکا به تمسخر این وثیقه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشال نوشت، فنی ویلیس، دادستان منطقه فولتون کاونتی ایالت جورجیا که ناظر بر این پرونده قضایی اوست، بر تعیین وثیقه برای او اصرار کرده است.

ترامپ در این پست نوشت: بنابراین من فرض می کنم او فکر کرده که خطر فرار کردن من وجود دارد.

من ممکن بود به جای خیلی دوری، احتمالا به روسیه، روسیه، روسیه، فرار کرده و یک اقامتگاه مجلل با گنبد طلایی را مشترکا با ولادیمیر (پوتین، رییس جمهوری روسیه) داشته باشم و هرگز دیگر کسی مرا نخواهد دید و صدای من را نخواهد شنید.

ترامپ در ادامه بیان کرد: آیا خواهم توانست با هواپیمای ساده خود با کلمه ترامپ به رنگ طلایی روی آن که همه قادر به مشاهده اش هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: از ترس فرارم به روسیه، برای من وثیقه تعیین کردند

ترامپ: از ترس فرارم به روسیه، برای من وثیقه تعیین کردند