مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-22سياسي

نظر امام جمعه رشت درباره دستاورد حضور رییس جمهور در سازمان ملل


امام جمعه رشت با اشاره به حضور رییس جمهور ایران در هفتاد هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد که با قدرت حضور پیدا کرد و با عزت به کشور بازگشت، - از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس هفته ای است که یادآوار رشادت های رزمندگان دفاع مقدس در برابر جنگ نابرابر دنیا علیه ملت بزرگ ایران است.

     وی با اشاره به حضور رییس جمهور ایران در هفتاد هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد که با قدرت حضور پیدا کرد و با عزت به کشور بازگشت، گفت: آمریکای جنایتکار برخی از رهبران دنیا را تحقیر کرده و دنیا امروز بردگی آمریکای جنایتکار را تحمل می کنند اما رییس جمهور ایرانِ بزرگ در دل آمریکا، عزت و قدرت ملت ایران را به دنیا مخابره می کند.

     امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن سال ها تلاش کرده تا ایران را در نظام بین الملی منزوی کند، افزود: در رسانه های دنیا سران آمریکایی ها اعتراف کرده اند که موفقیت های بین المللی ایران، مانع انزوای این کشور در دنیا شده است.

     فلاحتی با اشاره به اینکه عضویت در پیمان هایی چون شانگهای و بریکس نشان از قدرت موثر ایران در دنیا است، بیان کرد: حجم اقتصادی کشورهای شانگهای 32 برابر بیشتر از حجم اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر امام جمعه رشت درباره دستاورد حضور رییس جمهور در سازمان ملل

نظر امام جمعه رشت درباره دستاورد حضور رییس جمهور در سازمان ملل