مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:452023-08-26سياسي

پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است، گفت: کسانی که علم فضای مجازی دارند در هوش مصنوعی ورود پیدا کرده و در این زمینه به مردم کمک کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است، گفت: کسانی که علم فضای مجازی دارند در هوش مصنوعی ورود پیدا کرده و در این زمینه به مردم کمک کنند.

سردار علی محمد اکبری چهارم شهریورماه در اختتامیه پنجمین تولید محتوای دیجیتال بسیج، اظهار کرد: برگزاری این رویداد یک کار جهادی است که با سبک و سیاق دوران دفاع مقدس مطابقت دارد و با توجه به اینکه در دوران دفاع مقدس عملیات ها با نام مبارک ائمه اطهار رمزگذاری می شد این رویداد نیز با همین رمز به یاد حضرت رقیه(س) آغاز شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) گفت: در این رویداد تیم های چهار یا پنج نفره با موضوع محرمانه در 48 ساعت وارد رقابت سالم شدند، در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز همینگونه بود و همه فرماندهان به صورت تیمی و گروهی بسیاری از عملیات ها را با موفقیت به پایان می رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است

پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی نیاز امروز جامعه است