مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-09سياسي

پیوستن بیش از 6 هزار نفر به جمع حامیان ایتام و محسنین قزوین در سال جاری


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 هزار و 480 حامی جدید به جمع حامیان ایتام و اکرام محسنین قزوین پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری در دیدار با سه تن از خیران که با اعضای خانواده و اقوام در جمع حامیان فرزندان اکرام ایتام و محسنین مشارکت دارند، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح مفتاح الجنه را برگزار می کند که در این طرح، به دیدار خانواده های نیازمند رفته و وضعیت آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی ادامه داد: در بازدید های طرح مفتاح الجنه، خانواده نیازمندان می گویند کمک هایی که به ما می شود توسط افرادی است که نمی شناسیم، شما که آنها را می بینید، سلام و عرض تشکر ما را برسانید.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 هزار و 480 حامی جدید به جمع حامیان ایتام و اکرام محسنین قزوین پیوستند به طوری که در حال حاضر تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از مرز 32 هزار 780 نفر گذشته است.

این مسوول عنوان کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین شبکه سازی مردمی یکی از رویکردهای موفقی است که خود حامیان دنبال می کنند و ثمرات شایسته ای را نیز داشته است.

وی تصریح کرد: از آیات و روایات چنین درمی یابیم که بعد از عبادت خداوند سبحان، خدمت به مردم از ارج و قرب بالایی در درگاه ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن بیش از 6 هزار نفر به جمع حامیان ایتام و محسنین قزوین در سال جاری

پیوستن بیش از 6 هزار نفر به جمع حامیان ایتام و محسنین قزوین در سال جاری