مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 07:202023-09-15سياسي

دریادار ایرانی: اقتدار دفاعی ایران اسلامی موجب امنیت منطقه شده است


ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود کارکنان غیور و ولایی خود، امنیت را نه فقط به ایران بلکه به تمام کشورهای منطقه هدیه کرده است.

- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وجود کارکنان غیور و ولایی خود، امنیت را نه فقط به ایران بلکه به تمام کشورهای منطقه هدیه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع دانشجویان بیست و یکمین دوره جامعه پذیری نظامی مشترک دانشگاه های افسری ارتش در مرکز آموزش 01 شهیدان سرباز نزاجا با تاکید بر جایگاه والای نظام اسلامی ایران در جهان گفت: نقطه عطف این جایگاه، زمانی رقم خورد که رزمندگان نیروهای مسلح در دفاع مقدس در کنار مردم، مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی قطعه ای از خاک این کشور، در این جنگ نابرابر جدا شود.

وی خطاب به دانشجویان، اظهار داشت: حضور در ارتش و پوشیدن لباس مقدس سربازی، افتخار بزرگی است و باید با عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، موجبات پیشرفت کشور را فراهم آورید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش های نظامی، علمی و مذهبیِ این دوره در تبدیل جوانان به افسران انقلابی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروزه به عنوان ارتشی مکتبی شناخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار ایرانی: اقتدار دفاعی ایران اسلامی موجب امنیت منطقه شده است

دریادار ایرانی: اقتدار دفاعی ایران اسلامی موجب امنیت منطقه شده است