مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:002023-09-08سياسي

حرکت اربعین جریان های رسانه ای دشمن را دچار رعب کرد


حرکت بزرگ اجتماعی ارعین جریان های رسانه ای دشمن را دچار رعب کرد چرا که این موج عظیم در رسانه های آنان انعکاس نداشت و تلاش کردند آن را مخفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه همدان با بیان اینکه اربعین نمادی از وحدت در جامعه اسلامی است، اظهار کرد: این شبکه بزرگ اجتماعی جریان های رسانه ای دشمن را دچار رعب کرد چرا که این موج عظیم در رسانه های آنان انعکاس نداشت و تلاش کردند آن را مخفی کنند.

وی افزود: در این راهپیمایی بزرگ اصول اخلاقی بسیار زیبایی حاکم شده است که باید تبدیل به الگوی رفتاری در همه مکان ها و زمان ها باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به فعالیت 150 موکب ایام اربعین در همدان گفت: تردد چندین میلیون زائر از همدان که بسیاری از آنان از خدمات این موکب ها بهره مند شدند نشان از مکتب حسینی استان دارد و که از تمام خادمان این مواکب تشکر می کنم.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: باطن اربعین وحدت و حرکت به سمت امام حسین (ع) بوده و همه از ترک، فارس و عرب یک مقصود دارند.

وی با بیان اینکه در دنیایی که نگاه اومانیستی، شعارهای پوچ و بحران معنویت و هویت حاکم و بشر در اخلاق به بن بست رسیده است، بیان کرد: تولیدات فکری و بازی های رایانه ای در دنیای غرب وجدان اخلاقی جامعه را سست می کند و الگوی رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت اربعین جریان های رسانه ای دشمن را دچار رعب کرد

حرکت اربعین جریان های رسانه ای دشمن را دچار رعب کرد