مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:352023-09-19حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای در شهرستان های اهر، میانه و مراغه


فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری سارق حرفه ای با کشف 6 فقره سرقت تجهیزات ساختمان های در حال احداث در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری سارق حرفه ای با کشف 6 فقره سرقت تجهیزات ساختمان های در حال احداث در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کفش از مجتمع های آپارتمانی و سرقت ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 شهرستان با انجام بررسی های فنی و تخصصی، سارق حرفه ای غیر بومی را شناسایی و با بکارگیری گشت های آشکار و پنهان متهم را در عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی و تخصصی به ارتکاب 3 فقره سرقت کفش از آپارتمان ها و سرقت 3 فقره تجهیزات از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد که مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف گردید.

سرهنگ آقاپور در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد از شهروندان خواست، ضمن بکارگیری نگهبان محله در مجتمع ها و نصب دوربین در ورودی محلات هرگونه موارد مشکوک را سریعا با سامانه 110 در جریان گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای در شهرستان های اهر، میانه و مراغه

دستگیری سارقان حرفه ای در شهرستان های اهر، میانه و مراغه