مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-13سياسي

رونمایی از کتاب خاطرات و تمبر یادمان عیسی جبهه مقاومت


معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از رونمایی از کتاب خاطرات عیسی جبهه مقاومت با حضور مهمانانی از کشورهای جبهه مقاومت خبر داد.

- رونمایی از کتاب خاطرات و تمبر یادمان "عیسی جبهه مقاومت" ایسنا/سمنان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از رونمایی از کتاب خاطرات "عیسی جبهه مقاومت" با حضور مهمانانی از کشورهای جبهه مقاومت خبر داد.

احمد ریواده 22 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر این کتاب، همزمان با برپایی هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان از تمبر یادبود خدمات عیسای مقاومت نیز رونمایی خواهد شد.

وی از حجت الاسلام والمسلمین عیسی طباطبایی به عنوان یکی از چهره های شاخص جبهه مقاومت نام برد و افزود: ایشان که متولد دامغان و از چهره های اثرگذار و مورد وثوق جبهه مقاومت است در گذشته نماینده امام راحل(ره) و هم اکنون نیز نماینده رهبری معظم انقلاب است.

ریواده با بیان اینکه ایشان منشا خدمات شایانی در جبهه مقاومت بوده افزود: علامه طباطبایی منشا خیر و برکت برای جبهه مقاومت و خصوصا شیعیان جنوب لبنان بودند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین عیسی طباطبایی از اساتید سیدعباس موسوی دبیرکل فقید حرب الله لبنان بوده است، اضافه کرد: ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب خاطرات و تمبر یادمان عیسی جبهه مقاومت

رونمایی از کتاب خاطرات و تمبر یادمان عیسی جبهه مقاومت