مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-04ورزشي

نوجوانان ایران 5 مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند


روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب 2 طلا، دو نقره و یک برنز دیگر برای نمایندگان کشورمان همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات شنبه 11 شهریورماه با حضور 285 تکواندوکار از 26 کشور به میزبانی لبنان در سالن نوهاد نوفل شهر بیروت آغاز شد که نمایندگان کشورمان موفق به کسب 8 مدال طلا، 4 نقره و سه برنز شدند.

امروز دوشنبه 13 شهریورماه و در روز پایانی این مسابقات تیم اعزامی کشورمان هفت نماینده در دو بخش دختران و پسران داشت که موفق به کسب دو طلا، دو نقره و یک برنز دیگر شد.

ساغر مرادی و آیناز نصیری دو مدال طلا، صدرا مقدمی و مطهره فتحی دو مدال نقره و رادین زینالی هم یک مدال برنز کسب کردند.

آیناز نصیری در وزن 59- کیلوگرم کار خود را با برتری 2 بر صفر مقابل اریک نووا از ازبکستان آغاز کرد و سپس استلا آداس نماینده کشور میزبان را با همین نتیجه از پیش رو برداشت.

وی با برتری قاطع 2 بر صفر برابر کانات از قزاقستان در نیمه نهایی، راهی مبارزه پایانی شد و در نهایت با پیروزی 5 بر یک و 5 بر 2 مقابل حریفی از چین به نشان طلا دست پیدا کرد.

ساغر مرادی دیگر دختر طلایی ایران در روز پایانی بود.

وی در وزن 63- کیلوگرم ابتدا انزو از فیلیپین را شکست داد و سپس با همین نتیجه ایبراگیمووا از ازبکستان از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان ایران 5 مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند

نوجوانان ایران 5 مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند