مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-07اجتماعي

برخورد جدی با خودروهای پلاک مخدوش در گیلان


رییس پلیس راه گیلان از برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در معابر برون شهری استان خبر داد و گفت: در همین راستا 848 خودرو اعمال قانون شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جاور صفاری ظهر پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها از برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در گیلان خبر داد و اظهار کرد: دستکاری ارقام و یا مخدوش کردن پلاک خودروها جرم محسوب می شود و در قوانین کشور عمل مجرمانه و مستوجب مجازات است.

وی در ادامه با بیان اینکه پلاک وسیله نقلیه، معرف هویت و شناسنامه سوابق آن است، افزود: برخی از متخلفان و مجرمان به منظور انجام اقدامات خلافکارانه و فرار از اعمال مقررات اقدام به برداشتن، جعل و یا پوشاندن پلاک می کنند.

رییس پلیس راه استان گیلان بیان داشت: افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می کنند علاوه بر اینکه وسیله نقلیه آنها توقیف می شود باید بدهی های جرایم راهنمایی و رانندگی هر دو پلاک را پرداخت و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شوند.

این مقام انتظامی از اجرای طرح برخورد با پلاک مخدوش وسایل نقلیه در معابر برون شهری گیلان به مدت 3 روز خبر داد و گفت: در این راستا 848 دستگاه خودرو اعمال قانون و 30 نفر نیز به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با خودروهای پلاک مخدوش در گیلان

برخورد جدی با خودروهای پلاک مخدوش در گیلان