مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-02اجتماعي

چگونه فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی را می توان با حوزه فرهنگی پیوند داد؟


مدیر مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان گفت: امروزه برای بسیاری از شرکت ها که در حوزه های مختلف به ویژه فرهنگی فعالیت می کنند این مهم است که چگونه فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی را با حوزه فرهنگی پیوند دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان گفت: امروزه برای بسیاری از شرکت ها که در حوزه های مختلف به ویژه فرهنگی فعالیت می کنند این مهم است که چگونه فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی را با حوزه فرهنگی پیوند دهند.

یاسر سیاوشی در گفت وگو با ایسنا در خصوص معرفی مرکز رشد فناوری های فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان رضوی، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان از بخش های مختلف و متعددی در حوزه های گوناگون تشکیل شده که این بخش ها به عنوان مقرهای عملیاتی پارک علم و فناوری استان ایفای نقش می کنند.

وی اضافه کرد: مراکز رشد یکی از آن بخش هاست که اصلی ترین هدف آن حمایت و هدایت ایده هایی است که به محصول و خدمت تبدیل می شود و آماده تجاری سازی است.

پارک علم و فناوری بخشی به نام مرکز نوآوری دارد که از ایده ها حمایت می کند اما فعالیتی که مرکز رشد انجام می دهد، پرورش کسب وکارهایی است که شکل گرفته و از ایده خارج و وارد تولید، نمونه کار یا محصول می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی را می توان با حوزه فرهنگی پیوند داد؟

چگونه فناوری های نوظهور مانند هوش مصنوعی را می توان با حوزه فرهنگی پیوند داد؟