مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:352023-08-30سياسي

شبکه آب شهرهای لیکک و لنده اصلاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، امید صالحی مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در مراسم کلنگ زنی طرح های توسعه ای آب و فاضلاب استان با حضور مقامات استانی و شهرستانی در شهرستان های لنده و بهمیی، - مدیر عامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز اصلاح شبکه آب شهرهای لیکک و لنده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، امید صالحی مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در مراسم کلنگ زنی طرح های توسعه ای آب و فاضلاب استان با حضور مقامات استانی و شهرستانی در شهرستان های لنده و بهمیی، بیان کرد: در هفته دولت 1402 عملیات اجرایی پروژه های اصلاح و توسعه شبکه های آب شرب لیکک و لنده در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

صالحی گفت: اصلاح شبکه آب شهر لیکک با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال و با اجرای 3 کیلومتر شبکه و 120 فقره انشعاب برای پایداری آب حدود 1000 نفر آغاز شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: آبرسانی پایدار به شهر لنده با اصلاح و توسعه قریب به 3 کیلومتر شبکه آب با اعتباری بالغ بر 26 میلیارد ریال آب حدود 600 نفر را پایدار میکند.

صالحی در پایان افزود:اعتبارات این طرح ها از محل مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آب شهرهای لیکک و لنده اصلاح می شود

شبکه آب شهرهای لیکک و لنده اصلاح می شود