مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-10سياسي

میزان صلح و سازش پرونده های قضایی گرمه باید افزایش یابد


رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به ظرفیت شهرستان گرمه در افزایش صلح و سازش، گفت: انتظار بهبود عملکرد در این خصوص را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح یک شنبه در بازدید از حوزه قضایی شهرستان گرمه اظهار داشت: کوتاه کردن میانگین مدت زمان رسیدگی های قضایی و کاهش وارده ها و موجودی پرونده های قضایی، پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی و احقاق حقوق عمومی مردم از اولویت های دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد:: خوشبختانه حوزه قضایی گرمه در برخی از شاخص های عملکردی نمره قابل قبولی دارد ولی با توجه به کاهش میزان صلح و سازش در پرونده های قابل مصالحه طی چند ماه اخیر انتظار داریم شاهد بهبود عملکردها در این خصوص باشیم.

وی افزود: این شهرستان برای ارتقا و نهادینه سازی فرهنگ صلح و سازش، ظرفیت های بسیار مناسب دارد لذا باید میزان صلح و سازش افزایش یابد.

براتی زاده گفت: مردم نیز برای افزایش صلح و سازش می توانند همراهی و همکاری داشته باشند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن توصیف مزایای مصالحه و تشریح آثار نهادینه سازی فرهنگ صلح و سازش در جامعه، بیان کرد: بدون تردید آثار و برکات ارزشمند صلح و سازش در مقایسه رسیدگی و صدور و اجرای احکام قضایی بر کسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان صلح و سازش پرونده های قضایی گرمه باید افزایش یابد

میزان صلح و سازش پرونده های قضایی گرمه باید افزایش یابد