مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-17سياسي

استقرار 3 پاویون گردشگری در ورودی های اصلی همدان


رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از استقرار سه پاویون گردشگری در سه ورودی اصلی شهر همدان خبر داد و گفت: عدم جانمایی مکانی مناسب به منظور هدایت مسافران و کمپینگ آنها ضعف ماست که می پذیریم.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان از استقرار سه پاویون گردشگری در سه ورودی اصلی شهر همدان خبر داد و گفت: عدم جانمایی مکانی مناسب به منظور هدایت مسافران و کمپینگ آنها ضعف ماست که می پذیریم.

حمید بادامی نجات در گفت‎ وگو با ایسنا، با اعلام اینکه در حال حاضر مسافران و گردشگری می توانند در چهار بوستان شهروند، بهشت، نماز و بخشی از ارم به نصب چادر اقدام کنند، اظهار کرد: از آنجا که گردشگران نسبت به محل پارک ها آشنایی ندارند، در تابلوهای نصب شده آدرس پارک های مجاز به روشQr code با لینک به آپ های نقشه مسیریاب پیش بینی شده که با سهولت به این پارک ها هدایت شوند.

وی افزود: متأسفانه این موضوع درست اطلاع رسانی نمی شود و مردم از بدو ورود به شهر همدان نمی دانند کجا باید بروند به طوری که تابلوهای فوق تنها در پارک های در نظر گرفته شده نصب است.

بادامی نجات ادامه داد: از بدو ورود به شهر از سه مبادی جاده تهران، کرمانشاه و ملایر یک مسیر درست اطلاع رسانی برای مردم وجود ندارند تا مسافران و گردشگریان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 3 پاویون گردشگری در ورودی های اصلی همدان

استقرار 3 پاویون گردشگری در ورودی های اصلی همدان