مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-14سياسي

معجزه پیامبر اکرم(ص) تربیت شاگردانی والا از میان بدترین قبیله بود


پیامبر اکرم(ص) در قبیله و قومی زندگی می کردند که تمام انحرافات اخلاقی و بدی ها در آن وجود داشت، برخی از علما معتقدند که خداوند برای نشان دادن قدرت و معجزه پیامبر خود ایشان را در بدترین قوم و قبیله نازل کرده است و بزرگترین معجزه .

- معجزه پیامبر اکرم(ص) تربیت شاگردانی والا از میان بدترین قبیله بود ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت: پیامبر اکرم(ص) در قبیله و قومی زندگی می کردند که تمام انحرافات اخلاقی و بدی ها در آن وجود داشت، برخی از علما معتقدند که خداوند برای نشان دادن قدرت و معجزه پیامبر خود ایشان را در بدترین قوم و قبیله نازل کرده است و بزرگترین معجزه پیامبر تربیت انسان هایی بود که الگویی برای تمام انسان ها محسوب می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت تبلیغ در سیره انبیا الهی اظهار کرد: از زمانی که انسان ها در این دنیا چشم باز می کنند خداوند حکیم راهنمایی برای بندگان می فرستد و آنان را رها نمی کند، همانطور که شان نزول پیامبر(ص)، هدایت و راهنمایی بندگان است و تمام پیامبران الهی برای هدایت انسان ها نازل می شوند.

وی در خصوص سیره رفتاری و اخلاقی انبیا در رساندن پیام الهی اضافه کرد: پیامبران در انجام رسالت الهی خود صفات اخلاقی همچون معصومیت از گناه و اشتباه و برخورد درست در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه پیامبر اکرم(ص) تربیت شاگردانی والا از میان بدترین قبیله بود

معجزه پیامبر اکرم(ص) تربیت شاگردانی والا از میان بدترین قبیله بود