مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-27اقتصادي

سرویس رایگان موتورخانه ها توسط شرکت ملی گاز ارائه می شود


معاون امور مهندسی و بهره برداری مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اجرای برخی طرح ها در راستای کاهش مصرف گاز گفت: یکی از طرح هایی که اخیرا اجرایی می شود بحث سرویس رایگان موتورخانه ها توسط شرکت ملی گاز است و مردم می تواند با مراجعه به سایت شرکت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمد صالح ظهر در مراسم کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه های گازرسانی استان مرکزی در ساوه با بیان اینکه این منطقه یکی از قدیمی ترین مناطق دارای گاز در کشور است، گفت: با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی لازم بود ظرفیت توسعه این شهرستان در بحث گاز عملیاتی شود که با اجرای این طرح تا افق 15 سال آینده در صورت روند رشد مشابه فعلی، گاز شهرستان تامین خواهد شد.

وی افزود: استان مرکزی جز استان های میانه مسیر انتقال گاز از جنوب کشور به سمت شمال است که با توجه به پتانسیل موجود در این استان و درصد نزدیک به 100 درصد گازرسانی به مناطق مختلف باید در بحث صرفه جویی و استفاده بهینه از این نعمت الهی دقت نظر بیشتری کرد.

معاون امور مهندسی و بهره برداری مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران  گفت: همانطوری که وابستگی به این انرژی الهی اهمیت دارد ، باید بدانیم که این انرژی ها مادام العمر نیست و نحوه تمام شدن آن بستگی به نوع مصرف ما دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس رایگان موتورخانه ها توسط شرکت ملی گاز ارائه می شود

سرویس رایگان موتورخانه ها توسط شرکت ملی گاز ارائه می شود