مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-28اقتصادي

افتتاح طرح های مختلف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در هفته دولت امسال طرح های مختلف این اداره کل به ارزش 3176 میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اله سروری افزود: در طول هفته دولت امسال 5023 واحد از مساکن مقاوم سازی شده روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان در شهرستان های مختلف به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برای ساخت این واحدها در مجموع سه هزار و 14 میلیارد تومان هزینه شده که یک هزار و چهار میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی پرداخت شده و باقیمانده آن آورده شخصی افراد است.

وی افزود: پرونده 12 هزار و 364 واحد مقاوم سازی مسکن روستایی به بانک ها معرفی، 9 هزار و 330 واحد عقد قرارداد، هشت هزار و 326 واحد آغاز عملیات ساخت و پنج هزار و 23 واحد آماده افتتاح است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی همچنین از افتتاح 48 واحد نهضت ملی مسکن در سه شهرستان استان خبر داد و افزود: 32 واحد از این مساکن در شهرستان میانه، هشت واحد در شهرستان بستان آباد و هشت واحد در شهرستان سراب ساخته شده که بنیاد مسکن برای ساخت آنها، 14 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح های مختلف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی

افتتاح طرح های مختلف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی