مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-02سياسي

اعلام مسیر حرکت و محل تجمع عزاداری جاماندگان اربعین در استان تهران


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیر حرکت و محل تجمع عزاداری جاماندگان از مراسم اربعین حسینی (ع) در استان تهران و شهرستان های استان تهران اعلام شد.

- ایسنا/تهران رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مسیر حرکت و محل تجمع عزاداری جاماندگان از مراسم اربعین حسینی (ع) در استان تهران و شهرستان های استان تهران اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر شنبه 11 شهریور ماه در جمع خبرنگاران حادثه کربلا را یک رخداد عظیم دانست و گفت: پس از حادثه کربلا انتقال پیام آن از اهمیت بسزایی برخوردار بود و اگر این مهم شکل نمی گرفت ما بعد از 1400 سال شاهد ماندگاری و عظمت آن نبودیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به اجتماع عظیم و بزرگ اربعین حسینی در حال حاضر اشاره و بیان کرد: مراسم اربعین حسینی قدرت عظیم شیعه را نشان می دهد و این مانور باشکوه می تواند مقدمه و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) باشد و به همین جهت است که دشمنان به شدت از حماسه عظیم اربعین حسینی نگران هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی پیاده روی و اجتماع جاماندگان اربعین حسینی(ع) را بسیار مهم دانست و با تاکید بر اینکه این مراسم به صورت مردمی و با مشارکت تمامی دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مسیر حرکت و محل تجمع عزاداری جاماندگان اربعین در استان تهران

اعلام مسیر حرکت و محل تجمع عزاداری جاماندگان اربعین در استان تهران