مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-28سياسي

از افزایش 35درصدی زائران اربعین تا تسهیلِ کنترل گذرنامه ها در مرز


در 24 ساعت گذشته 136 هزار و 31 زائر ایرانی و خارجی از مرزهای شلمچه و چذابه تردد داشتند و بر اساس جدیدترین آمار اعلام شده از سوی مسؤولان تعداد زائران در اربعین امسال نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، گرچه دشمنان دین اسلام همواره سعی کردند تا پیاده روی اربعین را سانسور کنند اما این همایش عظیم معنوی هر سال پرشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود و عاشقان سیدالشهدا با شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین، یاد و خاطره قیام امام حسین(ع) را زنده نگه می داند.

زائران اباعبدالله همه ساله با گام نهادن در مشایه اربعین پیام هایی چون تقویت روحیه انقلابی و مبارزه با ظلم و ستم، پیوند عاطفی و دوستی و محبت بین امت و اهل بیت(ع)، ترویج معارف دین اسلام و بیداری جهان اسلام را به سراسر دنیا مخابره می کنند.

    افزایش 35 درصدی تردد زائران نسبت به سال گذشته به گفته ی رییس ستاد اربعین حسینی وزارت کشور تعداد زائران در اربعین امسال نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

 سید مجید میراحمدی رییس ستاد اربعین حسینی وزارت کشور امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع از ابتدای ماه صفر، بالغ بر 600 هزار نفر از این دو مرز تردد داشته اند که این آمار نسبت به زمان مشابه در سال قبل،  35 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش 35درصدی زائران اربعین تا تسهیلِ کنترل گذرنامه ها در مرز

از افزایش 35درصدی زائران اربعین تا تسهیلِ کنترل گذرنامه ها در مرز