مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-18اقتصادي

تعطیلی 25 کارگاه و تونل معدنی پُرخطر مازندران


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، از تعطیلی پنج کارگاه و 20 تونل معدنی با درخواست این اداره کل و دستور دادستانی به علت شرایط پرخطر در اجرای تبصره ماده 105 قانون کارخبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، از تعطیلی پنج کارگاه و 20 تونل معدنی با درخواست این اداره کل و دستور دادستانی به علت شرایط پرخطر در اجرای تبصره ماده 105 قانون کارخبر داد.

علی باقری روز دوشنبه 27 شهریور ماه درحاشیه بازدید از معدن زغال سنگ شوکا شور آمل درگفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: با توجه به اهمیت صیانت از نیروی انسانی منابع مادی کشور مقررات فصل چهارم قانون کار به موضوع حفاظت فنی و بهداشت کار اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های حفاظتی و ایمنی مصوب شورایعالی حفاظت فنی برای کلیه کارگاههای مشمول قانون کار، کارفرمایان، کارگران و کارآموزان الزامی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه کارفرمایان موظف به فراهم نمودن شرایط ایمن در محیط کار هستند و باید تجهیزات حفاظت فنی را تهیه و در اختیار کارگران قرار دهند و به کار کارگران نظارت کنند، تصریح کرد: کارگران هم مکلف به رعایت مواد ایمنی و استفاده درست از تجهیزات و اجرای دستورالعمل های ایمنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 25 کارگاه و تونل معدنی پُرخطر مازندران

تعطیلی 25 کارگاه و تونل معدنی پُرخطر مازندران