مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:312023-09-22سياسي

سفر رییس جمهور به سازمان ملل از همه جهت موفقیت آمیز بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: امام حسن عسکری در حدیثی خطاب به شیعیان می فرمایند که  تقوای الهی داشته و مایه زینت ما باشید.

وی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه هفته آینده مصادف شده با شهادت امام حسن عسکری علیهم السلام در سن 28 سالگی که این روز را به همه دوست داران حضرت تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به مناسبت سالروز آغاز امام امام زمان(عج) در روز دوشنبه، تصریح کرد:  روز پنج شنبه 6 مهر نیز به روایت اهل سنت روز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت است.

شاهرخی بیان داشت: امروز چهل و سومین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است که یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: 8 سال دفاع مقدس قطعه بی نظیری از تاریخ ملت ایران و انقلاب اسلامی است که نقش آفرینان مدافع آن برای همه اعصار و نسل ها قابل افتخار هستند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه استکبار جهانی با همه توان در مقابل نظام نوپای ایران ایستاد ، افزود: اما ملت رشید ایران با کمک نیروهای مسلح چنان سیلی به شیطان بزرگ زد که همچنان مات و مبهوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به سازمان ملل از همه جهت موفقیت آمیز بود

سفر رییس جمهور به سازمان ملل از همه جهت موفقیت آمیز بود