مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-10بين الملل

علنی شدن دیدار با وزیر رژیم صهیونیستی به ضرر اپوزیسیون خارج نشین شد


یک تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این که «اپوزیسیون خارج از کشور شناخت دقیقی از مردم ایران ندارد»، گفت: جای خوشحالی دارد که دیدار فعالان رسانه ای خارج از کشور با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی رسانه ای شد.

- یک تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این که اپوزیسیون خارج از کشور شناخت دقیقی از مردم ایران ندارد ، گفت: جای خوشحالی دارد که دیدار فعالان رسانه ای خارج از کشور با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی رسانه ای شد.

ناصر ایمانی در گفت وگو با ایسنا درباره دیدار برخی فعالان رسانه ای خارج از کشور با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: ما در حوادث سال گذشته اعلام کردیم که آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی پشت صحنه اتفاقات کشور هستند اما شاید پذیرفتن این مساله برای برخی راحت نبود.

البته این مساله بدان معنا نیست که ما در کشور نارضایتی داخلی نداشتیم.

وی ادامه داد: دیدار خبرنگاران رسانه های فارسی زبان با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی می توانست علنی نشود اما وقتی این دیدار رسانه ای و علنی می شود بدان معناست که آن ها خیلی امیدوارند کاری که سال گذشته نیمه تمام ماند را اصطلاحا امسال تمام کنند؛ بنابراین علنی به صحنه می آیند تا به عناصر فعال ضد جمهوری اسلامی در خارج و داخل کشور بگویند که رژیم صهیونیستی با تمام قوا در صحنه حضور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علنی شدن دیدار با وزیر رژیم صهیونیستی به ضرر اپوزیسیون خارج نشین شد

علنی شدن دیدار با وزیر رژیم صهیونیستی به ضرر اپوزیسیون خارج نشین شد