مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-01سياسي

اربعین در فرهنگ اسلام و تشیع اهمیت زیادی دارد


اربعین در فرهنگ اسلام و تشیع اهمیت زیادی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن تقدیر از نیروهای حفاظت اطلاعات وزارت دفاع گفت: کشف توطئه پیچیده نفوذ در صنعت موشکی ایران که به لطف الهی این توطئه خطرناک خنثی شد، کار بزرگی بود، که دلیرمردان وزارت دفاع آن را به بهترین شکل انجام دادند.

وی سپس بر اهمیت اربعین در فرهنگ اسلام و شیعه تاکید کرد و گفت: افرادی که توفیق حضور در کربلای معلی در ایام اربعین را ندارند، حضور در راهپیمایی جاماندگان اربعین را بیش از پیش مهم بدانند.

امام جمعه موقت ورامین ضمن محکومیت فتنه انگیزی های دشمن برای ایجاد آشوب مجدد در ایران گفت: مردم اگر گله مندی هایی هم داشته باشند هرگز با فتنه گرها هم نوا نمی شوند، مردم امروز بصیرتر از گذشته اند به طوری که دشمنان را بهتر از قبل می شناسند و درباره عوامل ایجاد انحراف در مسیر کشور و خدشه بر نظام آگاهی بیشتری دارند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز ورامین توجه به موفقیت های دولت سیزدهم از منظر رهبری را مورد اشاره قرار داد و بر توجه هرچه بیشتر به رسیدگی به وضعیت معیشتی و اوضاع فرهنگی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین در فرهنگ اسلام و تشیع اهمیت زیادی دارد

اربعین در فرهنگ اسلام و تشیع اهمیت زیادی دارد