مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-26سياسي

پدر علم سم شناسی: دفاع مقدس زیربنای موفقیت های کشور در حوزه درمان بود


مراسم تکریم مهدی بلالی مود نخبه معاصر و پزشک شاخص کشور در بنیاد ملی نخبگان برگزار و از کتاب زندگینامه وی نیز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از بنیاد ملی نخبگان، مراسم تکریم مهدی بلالی مود نخبه معاصر و رونمایی از کتاب از مود تا لاهه با حضور معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان و جمعی از نخبگان و سرآمدان کشور در محل بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد.

بزرگترین افتخار من دانشجویانم هستند مهدی بلالی مود، سرآمد علمی و از مفاخر متخصص سم شناسی و پزشک شاخص کشور با اشاره به سیر علمی خود، تصریح کرد: بسیاری از متخصصان و محققان کشور در علم از من پیشی گرفتند که این نشان دهنده رشد علمی کشور است.

بزرگترین افتخار من همین دانشجویان هستند.

وی با ارزشمند توصیف کردن اقدام بنیاد ملی نخبگان در تکریم مفاخر و سرآمدان بومی، افزود: تجربیات آموزشی، پژوهشی و درمانی بزرگان پزشکی کشور می تواند برای نسل جوان راهگشا باشد.

بلالی مود به برخی از فراز و نشیب های زندگی خود در مسیر حرفه ای اشاره و اظهار کرد: در مسیر نخبگی فرد باید تداوم داشته باشد.

او با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه ملی برای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور، این مهم را لازمه رسیدن به توسعه و پیشرفت کشور دانست و اظهار داشت: این امر می تواند در روند تحقیقات علمی سرعت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر علم سم شناسی: دفاع مقدس زیربنای موفقیت های کشور در حوزه درمان بود

پدر علم سم شناسی: دفاع مقدس زیربنای موفقیت های کشور در حوزه درمان بود