مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-12سياسي

تصویب موافقتنامه بین ایران و بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه موافقتنامه بین ایران و بلاروس را در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه 21 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی با کلیات و جزییات لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه با 174 رأی موافق، یک رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 228 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

بر اساس این گزارش ابتدا مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح گزارش کمیسیون متبوعش در خصوص این لایحه گفت: لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دو جانبه که جهت بررسی به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده بود، با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و در تاریخ 29 خرداد 1401 با اصلاحاتی در متن ماده واحده به شرح زیر به تصویب رسید.

اینک گزارش آن در اجرای ماده 143 قانون آیین نامه داخلی تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.

در ادامه سید غنی نظری خانقاه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مخالفت با این گزارش گفت: اگر چه فعالیت های دولت محترم به ویژه در زمینه دیپلماسی با همسایگان و آزادسازی پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب موافقتنامه بین ایران و بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی

تصویب موافقتنامه بین ایران و بلاروس در زمینه نظام ارتقای بازرگانی