مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-24اقتصادي

تخصیص 50هزار کیسه آرد فوق العاده به نانوایان مازندران در ماه پایانی تابستان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: همزمان با ایام پایانی تابستان و افزایش جمعیت استان به دلیل ورود مسافران و کارگران فصل کشاورزی تمهیدات و برنامه ریزی لازم به منظور تامین آرد مورد نیاز شهروندان و مسافرین استان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عباسعلی وفایی نژاد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای تاکیدات استاندار مازندران و با پیگیری های صورت گرفته توسط کارگروه آرد و نان این استان و گرفتن مجوز از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، مقدار 50هزار کیسه سهمیه آرد فوق العاده به نانوایان استان مازندران تعلق گرفت.

وی افزود: به منظور تامین نان شهروندان و مسافران استان در ایام پایانی تابستان، طی پیگیری های بعمل آمده 50هزار کیسه سهمیه آرد مناسبتی فوق العاده به نانوایان استان اختصاص یافت که طی دو مرحله در شهریورماه بین واحدهای خبازی معرفی شده از سوی فرمانداران هر شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران بیان کرد: سهمیه آرد فوق العاده علاوه بر سهمیه ثابت ماهانه به واحدهای خبازی کشیک منتخب هر شهرستان با لحاظ سهولت دسترسی مردم و مسافرین تخصیص یافت.

دبیر کارگروه آرد و نان استان اظهار کرد: به منظور اطلاع رسانی مطلوب تاکید شده تمامی واحدهای خبازی منتخب با هماهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 50هزار کیسه آرد فوق العاده به نانوایان مازندران در ماه پایانی تابستان

تخصیص 50هزار کیسه آرد فوق العاده به نانوایان مازندران در ماه پایانی تابستان