مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-11ورزشي

کیومرث هاشمی: رییس جمهور نگاهی ویژه به ورزش دارد


سرپرست وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رییس جمهور نگاهی ویژه به ورزش دارد، گفت که وی همواره بر عدالت محوری در این حوزه تاکید دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم قرار گرفته، بر همگان آشکار شده که حضرت آیت الله رییسی، دارای نگاهی ویژه و متفاوت به امر ورزش بوده و ضمن تأیید نقش ورزش به عنوان عامل سلامت و نشاط اجتماعی، بارها بر ضرورت عدالت محوری در این حوزه و رفع مشکلات قهرمانان و مدال آوران تأکید نموده اند.

حضور ارزشمند جناب رییس جمهور در این نشست صمیمانه، مهر تأییدی است بر درایت رییس جمهوری که دوستدار ورزش و قدردان قهرمانان بوده، وفای به عهد را سرلوحه اعمال خویش و دولتش قرار داده است.

قهرمانانی که علیرغم کمبودها و مشکلات ناشی از تحریم و جنگ اقتصادی، با رشادت ها و دلاوری هایشان در میادین بین المللی ورزش، با تزریق نشاط و امید به جامعه و اهتزاز پرچم پرافتخار ایران اسلامی، دل مردم عزیزمان را شاد کرده، دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب را بیش از پیش ناامید و به ورطه شکست و تباهی رهنمون می سازند.

جناب آقای رییس جمهور بر حضرتعالی پوشیده نیست که امروزه به اقتضای شرایط حاکم بر جهان معاصر، عرصه ورزش، به یکی از کانون های اصلی جنگ نرم تبدیل شده و قهرمانان ورزشی به عنوان سفیران نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت صیانت و عرضه معرفت های ایران اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیومرث هاشمی: رییس جمهور نگاهی ویژه به ورزش دارد

کیومرث هاشمی: رییس جمهور نگاهی ویژه به ورزش دارد