مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-05سياسي

اختصاص اتوبوس برای حضور مردم قزوین در مراسم دلدادگان حسینی


دبیر همایش دلدادگان حسینی شهر قزوین گفت: سازمان اتوبوسرانی قزوین از 5 نقطه در شهر قزوین مردم را برای حضور در مراسم پیاده روی دلدادگان حسینی به میدان میرعماد منتقل می کند.

- علی جلیلوند در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای برنامه دلدادگان حسینی در شهر قزوین اظهار کرد: این مراسم از ساعت 8 صبح از محل میدان میرعماد آغاز خواهد شد.

وی افزود: بر خلاف سالهای گذشته امسال فقط یک مراسم پیاده روی و دلدادگان حسینی و تنها در یک مسیر در شهر قزوین برگزار خواهد شد.

دبیر همایش دلدادگان حسینی شهر قزوین تاکید کرد: برای تسهیل کردن حضور مردم در این مراسم از 5 نقطه شهر با همراهی سازمان اتوبوسرانی اتوبوس هایی در نظر گرفته شده تا مردم را به میدان میرعماد برساند.

وی تاکید کرد: مسجد امام حسن عسگری در شهرک کوثر، میدان دهخدا در محله مینودر، مسجد امام خمینی (ره) در غیاث اباد، پارک الغدیر در خیابان دانشگاه و مسجد جواد الائمه در محله راه آهن محل استقرار این اتوبوس ها است.

جلیلوند بیان کرد: این اتوبوس ها در ساعت 7 صبح در محل های یاد شده مستقر بوده و آماده انتقال مردم به میدان میرعماد در ساعت 8 صبح هستند.

وی در پایان یادآور شد: این مراسم بستر و فرصتی برای حضور افرادی است که دوست داشتند در پیاده روی اربعین حضور داشته باشند اما به هر دلیلی این امکان نبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اتوبوس برای حضور مردم قزوین در مراسم دلدادگان حسینی

اختصاص اتوبوس برای حضور مردم قزوین در مراسم دلدادگان حسینی