مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-28سياسي

تامین زیرساخت های ارتباطی ضامن توسعه پایدار است


تامین زیرساخت های مثل راه و راه آهن ضامن و لازمه توسعه پایدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز خالقی ظهر دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی راه آهن شمال اظهار کرد: قوه مجریه در بین سه قوا جزو مظلوم ترین قوا است؛ چراکه پاسخگویی به مردم با محدویت ها، داشته ها و نداشته ها کار دشواری است.

ی لازمه ادامه برقراری ارتباطات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را برخورداری از راه زمینی، هوایی و راه آهن دانست و گفت: در بررسی تاریخ شاهد هستیم مناطق دورافتاده به دلیل نبود راه های ارتباطی از توسعه لازم برخوردار نبودند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه عدم امنیت لازم هم از دیگر آسیب های نبود راه های ایمن در گذشته بود، یادآور شد: عدم امنیت باعث می شد که این مناطق مورد تاخت و تاز واقع شوند.

وی در مورد نقش زیرساخت های ارتباطی و حمل و نقل عنوان کرد: اگر راه آهن، جاده و خطوط هوایی نبود، قادر نبودیم در انتقال فرهنگ، محصولات تولیدی و مناسبات به توفیق دست یابیم و بدون راه ارتباطی پیشرفته ترین وسایل قادر به جابه جایی نخواهد بود.

خالقی با اشاره به اینکه حوزه شمال غرب نزدیک 500 کیلومتر راه آهن را پوشش می دهد، تصریح کرد: هیچگاه شاهد مشکل حاد و اساسی نبودیم که این امر مرهون خدمات شبانه روزی نیروها است و فضای فعالیت را برای ما ایمن سازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زیرساخت های ارتباطی ضامن توسعه پایدار است

تامین زیرساخت های ارتباطی ضامن توسعه پایدار است