مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-28بين الملل

مقامات اوکراین و دولت های غربی پیروزی را چگونه تعریف می کنند؟


فرماندهان و سربازان اوکراین ثابت کرده اند که توانمند و شجاع هستند و تسلیحات جدید کارساز است اما خطوط دفاعی روسیه در مناطق اشغالی در حال فروپاشی نیستند و حرکت رو به جلو اوکراین در ضد حمله به کندی پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شانزده ماه پس از تهاجم تمام عیار روسیه به خاک اوکراین، حملات این کشور به شهرهای اوکراین ادامه دارد، در حالی که ضد حمله ارتش اوکراین به آرامی پیش می رود و رهبران ناتو به زودی گرد هم می آیند اما مقامات غربی و حامیان دولت اوکراین دو تعریف متضاد و متفاوت از پیروزی و ایجاد صلح در برابر روسیه دارند.

گزینه اول مستلزم باز پس گیری تمام قلمرو اوکراین و دریافت غرامت از مسکو برای جبران خسارات های عظیم انسانی و غیر انسانی وارد شده به کشور اوکراین در شرایطی که روسیه به دلیل جنایات جنگی و تجاوز به خاک یک کشور مستقل محاکمه شود، است.

این در حالی است که شرایط باز پس گیری قلمروهای قبل از 2014 اوکراین با قلمروهای کنونی تحت اشغال روسیه بسیار متفاوت است.

برخی از نظرسنجی ها، نشان دهنده حمایت گسترده مردم اوکراین برای بازگرداندن شبه جزیره کریمه به خاک اوکراین است اما این مسئله نیازمند برتری فاحش نیروهای اوکراین بر روسیه و همچنین تسلط بر مناطقی است که ارتش روسیه در آن جا پایگاه دریایی دائمی احداث کرده و حدود 9 سال از سلطه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات اوکراین و دولت های غربی پیروزی را چگونه تعریف می کنند؟

مقامات اوکراین و دولت های غربی پیروزی را چگونه تعریف می کنند؟