مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-30سياسي

حواستان باشد،شما زائرامام حسین(ع) هستید!


در گردهمایی بزرگ مسلمانان، شیطان همه تلاشش را می کند تا زائران کربلا از آن مقصد و منبع سرشار از معنویت فاصله بگیرد و به دستاورد های بسیار کم آن قناعت کنند.

- گروه زندگی: راهپیمایی اربعین بزرگ ترین نماد همبستگی شیعیان در سراسر دنیاست.

هر قدمی که زائران در این مسیر برمی دارند یک حسنه برایشان نوشته و یک گناه از آنها کم می شود! امام صادق (ع) درباره ثواب زیارت اربعین می فرماید: کسی که از منزلش بیرون آید و قصدش زیارت قبر حضرت حسین ابن علی علیه السلام باشد اگر پیاده رود، خداوند منّان به هر قدمی که برمی دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو می فرماید تا زمانی که به حائر برسد و پس از رسیدن به آن مکان شریف حق تبارک و تعالی او را از رستگاران قرار می دهد تا وقتی که مراسم و اعمال زیارت را به پایان رساند که در این هنگام او را از فائزین محسوب می فرماید تا زمانی که اراده مراجعت نماید در این وقت فرشته ای نزد او آمده و می گوید: رسول خدا صلّی اللَّه علیه و آله و سلّم سلام رسانده و به تو می فرماید: از ابتدا عمل را شروع کن، تمام گناهان گذشته ات آمرزیده شد .

  مرضیه عزتی وظیفه خواه مدرس دانشگاه و فعال امور زنان و خانواده و مسئول امور بانوان نهاد رهبری در دانشگاه ها * اربعین را با کارناوال اشتباه نگیریم از حدیث بالا پی می بریم که خداوند یک ذخیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواستان باشد،شما زائرامام حسین(ع) هستید!

حواستان باشد،شما زائرامام حسین(ع) هستید!