مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-26سياسي

حفظ موضوعی و تدبر در قرآن، اولویت آموزشی دارالقرآن است


رییس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در جلسه با امام جمعه، فرماندار و رییس اداره تبلیغات اسلامی سرعین گفت: در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی برنامه های تدبر در قرآن و حفظ موضوعی در اولویت فعالیت های آموزشی دارالقرآن است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در جلسه با امام جمعه، فرماندار و رییس اداره تبلیغات اسلامی سرعین گفت: در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی برنامه های تدبر در قرآن و حفظ موضوعی در اولویت فعالیت های آموزشی دارالقرآن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی تقی زاده 4 شهریور اظهار کرد: سازمان دارالقرآن الکریم در طول 43 سال شبکه های مردمی قرآنی خوبی تشکیل داده و در سالهای اخیر نیز در زمینه سبک زندگی فعالیت های شایسته ای انجام داده است.

وی تدبر در قرآن را اولویت آموزشی در فعالیت های قرآن عنوان کرد و افزود: آموزش همگانی وظیفه ماست و در این میان انس با قرآن مقدمه ای برای تدبر در قرآن است و این امر لازمه آموزش بشمار می رود.

رییس سازمان دارالقرآن به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره حفظ قرآن اشاره کرد و گفت: در حفظ قرآن حفظ موضوعی دارای اولویت است و می تواند گستره مخاطبین در زمینه حفظ را افزایش دهد.

تقی زاده به ظرفیت های بالای شهر توریستی سرعین در برگزاری همایش ها و دوره های آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ موضوعی و تدبر در قرآن، اولویت آموزشی دارالقرآن است

حفظ موضوعی و تدبر در قرآن، اولویت آموزشی دارالقرآن است