مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-25بين الملل

وزرای کشور قرقیزستان و قزاقستان بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «اولان نیازبیک اف» وزیر کشور قرقیزستان با «مارات آخمت ژان اف» همتای قزاقی خود در شهر «چولپان آته» دیدار کردند.

- وزرای کشور قرقیزستان و قزاقستان در شهر چولپان آته دیدار و بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اولان نیازبیک اف وزیر کشور قرقیزستان با مارات آخمت ژان اف همتای قزاقی خود در شهر چولپان آته دیدار کردند.

وزرای امور داخلی دو کشور در این دیدار مشارکت بین بخشی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و تفاهم نامه ای را بین وزارتخانه های قرقیزستان و قزاقستان در زمینه تقویت همکاری ها در زمینه پیشگیری، کشف، سرکوب و حل جرایم و همچنین تعامل در زمینه حفظ نظم عمومی و تامین امنیت عمومی و آموزش پیشرفته پرسنل امضا کردند.

نیازبیک اف تاکید کرد که توسعه همکاری بین ادارات نه تنها بر اساس فعالیت های مشترک، بلکه بر اساس برادری دو ملت است که بدون شک بر نتایج تلاش های مشترک تأثیر مثبت دارد.

آخمت ژان اف نیز به نوبه خود بر سطح بالای مشارکت ها تاکید کرد و آمادگی خود را برای ارائه کمک های بیشتر در همه زمینه های همکاری ابراز کرد.

طرفین در مورد ماهیت دوستانه و چندجانبه فعالیت های مشترک سازمان های مجری قانون کشور های برادر صحبت کردند و ابراز اطمینان کردند که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای کشور قرقیزستان و قزاقستان بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند

وزرای کشور قرقیزستان و قزاقستان بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند