مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-20اقتصادي

اسکان نخبگان پارک فناوری پردیس در شهر هوشمند


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری توسعه خطوط صادرات محصولات و اسکان نخبگان را از اهداف این معاونت برای حمایت از پارک پردیس دانست و گفت: - نخبگان این پارک در شهر هوشمند پردیس اسکان می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی امروز در اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس با اشاره به عملکرد پارک فناوری پردیس، گفت: این پارک دارای 470 هکتار وسعت است و 8 هزار متخصص که هر کدام در وجود خود جواهری دارند، در آن مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: فناوران این پارک در سال گذشته رشد فروش 42 میلیارد تومانی را ثبت کردند و با این سرعت و امید به راه خود ادامه می دهند که برای کشور امیدبخش است.

دهقانی فیروز آبادی خاطر نشان کرد: به زعم کسانی که پارک های فناوری سایر کشورها را دیده اند، پارک فناوری پردیس از نظر توان و نیروی انسانی در سطح جهانی قرار دارد.

معاون علمی رییس جمهوری تاکید کرد: با تکمیل زنجیره ارزش و اختصاص دادن جریان های امیدبخش و حمایت های ویژه، این پارک به شهر نوآور تبدیل می شود.

وی اضافه کرد: در کنار این پارک شهر هوشمند مسکونی شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه خیلی خوشحال هستم که امروز در این اجلاس حضور داشتم، افزود: این نشست به صورت سالانه برگزار می شود و این پارک با مساحت 470 هکتار فعال شده است و در سال گذشته یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان نخبگان پارک فناوری پردیس در شهر هوشمند

اسکان نخبگان پارک فناوری پردیس در شهر هوشمند