مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-13اقتصادي

بررسی ابعاد حقوقی و شهرسازی هتل «پارتیا»


رییس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شورای اسلامی شهر گرگان از بررسی ابعاد حقوقی و شهرسازی پرونده هتل پارتیا در پنجمین جلسه این کمیسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، حجت مقسم صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: احداث هتل پارتیای گرگان از سال 1383 با سرمایه گذاری افراد حقیقی و با هدف توسعه زیرساخت های گردشگری شروع شد.

رییس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شورای اسلامی شهر گرگان افزود: طی این مدت چندین بار عملیات عمرانی آن به طور متوقف شد تا این که مالکیت آن به یکی از بانک ها رسید و ادامه ساخت آن سرعت بیشتری به خود گرفت.

وی ادامه داد: اما بر اساس گزارشات واصله و بررسی های دقیق انجام شده، تخلفات متعددی از جمله: عدم انجام تعهدات تامین پارکینگ و تغییر کاربری به تجاری در احداث این مجموعه به وقوع پیوسته است.

مقسم همچنین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت فنی و توسعه شهری منطقه یک شهرداری پیرامون روند صدور مجوزها، وضعیت تخلفات ساختمانی و ارسال پرونده آن به کمیسیون ماده صد جهت تعیین تکلیف گفت: شورای شهر آمادگی دارد که با در نظر گرفتن صرفه و صلاح مدیریت شهری، حقوق عامه شهروندان و حمایت از سرمایه گذاران، در صورت برطرف کردن ایرادات فنی و شهرسازی، در زمینه ادامه فرآیند تکمیل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ابعاد حقوقی و شهرسازی هتل «پارتیا»

بررسی ابعاد حقوقی و شهرسازی هتل «پارتیا»