مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-23بين الملل

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست ها در جنین


نظامیان صهیونیست در یورش های گسترده امروز به مناطق مختلف کرانه باختری شمای از فلسطینیان از جمله برخی رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی را بازداشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، نظامیان صهیونیست امروز چهارشنبه به طور گسترده به مناطقی از کرانه باختری یورش بردند.

در جریان یورش صهیونیست ها به شهرک جبع در جنوب جنین، مبارزان مقاومت در برابر آنها با پرتاب بمب دست ساز و تیراندازی شدید مقابله کردند.

گردان مقاومتی جبع وابسته به گردان های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یکی از منازل فلسطینی در شهرک جبع، نظامیان صهیونیست را هدف تیراندازی قرار داده که طی آن دستکم یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.

شبکه المیادین نیز با اشاره به بازداشت های گسترده فلسطینیان در کرانه باختری از حضور ماهر الاخرس از رهبران جهاد اسلامی و صادق ابوالخیر از رهبران حماس در بین بازداشتی ها خبر داده است.

ماهر الاخرس از رهبران جنبش جهاد اسلامی ماهر الاخرس بلافاصله پس از بازداشت از سوی صهیونیست ها اعتصاب غذای خودش را در اعتراض به این اقدام آغاز کرده است.

22 عملیات مقاومتی در 24 ساعت اخیر مرکز داده پردازی معطی با صدور بیانیه ای از انجام 22 عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست ها در جنین

درگیری مسلحانه مقاومت با صهیونیست ها در جنین