مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-27سياسي

وزارتخانه های خارجه، نفت و نیرو موفق ترین عملکرد را داشته اند


عضو شورای مرکزی شانا با بیان اینکه به طور کلی وزارت های امور خارجه، نفت و نیرو موفق ترین وزارتخانه های دولت بوده اند، گفت: البته سایر وزارتخانه ها نیز توفیقات خوبی داشته اند، - ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای مرکزی شانا با بیان اینکه به طور کلی وزارت های امور خارجه، نفت و نیرو موفق ترین وزارتخانه های دولت بوده اند، گفت: البته سایر وزارتخانه ها نیز توفیقات خوبی داشته اند، اما اقدامات این سه وزارتخانه به دلیل نمود بیشتر برکات برای مردم، ارزشمندتر است.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهم اقدامات دولت سیزدهم در طی دو سال فعالیت آن، اظهار کرد: دولت در نخستین گام خود برای صیانت از جان مردم، توانست با وارد کردن واکسن و همچنین تولید واکسن داخلی، جلوی مرگ روزانه 700 نفر را بگیرد.

به علاوه دولت توانست با اتخاذ سیاست های مناسب، ضرر و زیان هایی که در نتیجه کرونا به اقتصاد کشور و کسب وکارها وارد شده بود را برطرف کند.

وی با بیان اینکه گام مهم بعدی دولت سیزدهم پرداخت بدهی های به جا مانده از دولت قبل بود، افزود: از دیگر اقدامات شاخص دولت، تغییر نگاه از غرب به شرق و کشورهای اسلامی بود.

دولت با اصلاح روابط با همسایگان و کشورهای شرقی، توانست به نتایجی از جمله عضویت در شانگهای و بریکس و همچنین امضای توافق های بلندمدت با چین و روسیه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارتخانه های خارجه، نفت و نیرو موفق ترین عملکرد را داشته اند

وزارتخانه های خارجه، نفت و نیرو موفق ترین عملکرد را داشته اند