مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-27ورزشي

نمایش آیینی شهادت حضرت علی اکبر(ع) تعزیه (اشبه الناس) در توچال برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش آیینی شهادت حضرت علی اکبر (ع) تعزیه (اشبه الناس) با هدف آشنایی نسل جوان با ایثار و شجاعت و رشادت های حضرت علی اکبر (ع) و یاران با وفای امام حسین در واقعه عاشورا، - نمایش آیینی شهادت حضرت علی اکبر(ع) تعزیه (اشبه الناس) در توچال برگزار شد نمایش آیینی شهادت حضرت علی اکبر(ع) تعزیه (اشبه الناس)، با هدف آشنایی نسل جوان با رشادت های حضرت علی اکبر(ع) و یاران با وفای امام حسین(ع) در بام تهران (توچال) اجرا و روایت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش آیینی شهادت حضرت علی اکبر (ع) تعزیه (اشبه الناس) با هدف آشنایی نسل جوان با ایثار و شجاعت و رشادت های حضرت علی اکبر (ع) و یاران با وفای امام حسین در واقعه عاشورا، در بام تهران (توچال) اجرا و روایت شد.

نام اشبه الناس برگرفته از کلام امام حسین (ع) در روز عاشورا است که فرمودند: ای قوم ما، شما شاهد باشید جوانی را به میدان میفرستیم که شبیه ترین مردم از نظر خلق و خوی به رسول الله است، که هر زمان دلمان برای پیامبر خدا تنگ می شد نگاه به چهره ایشان داشتیم.

مهندس امداد مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال هدف از برگزاری این مجلس و اجرای نمایش آیینی روایت شهادت حضرت علی اکبر (ع) در بام تهران (توچال) را حضور کودکان،   نوجوانان و همچنین جوانان و عموم مردم در مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آیینی شهادت حضرت علی اکبر(ع) تعزیه (اشبه الناس) در توچال برگزار شد

نمایش آیینی شهادت حضرت علی اکبر(ع) تعزیه (اشبه الناس) در توچال برگزار شد