مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-03اقتصادي

کاهش 15 درصدی قیمت مسکن در گلستان/ 139 بنگاه مسکن متخلف پلمپ شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو مهدی ملک در نشست با خبرنگاران گلستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل بازار املاک و مستغلات 1230 فقره بازدید از بنگاه ها و مشاورین املاک گلستان انجام شد؛ - مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به تثبیت و کاهش قیمت مسکن ناشی از اجرای طرح تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در این استان گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون علاوه بر کاهش 15 درصدی قیمت مسکن، 139 بنگاه متخلف پلمپ شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو مهدی ملک در نشست با خبرنگاران گلستان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل بازار املاک و مستغلات 1230 فقره بازدید از بنگاه ها و مشاورین املاک گلستان انجام شد؛ که در این راستا 139 واحد مشاور املاک متخلف، فاقد پروانه  و منقضی پروانه پلمب و 2 میلیارد تومان برای آنها جریمه پیش بینی شد.

وی گفت : در حال حاضر 3هزار و 450 واحد مشاور املاک در گلستان فعال هستند که حدود 96 درصد آنها دارای پروانه فعالیت هستند و فرایند نظارت بر این واحدهای صنفی در راستای طرح کنترل بازار املاک و مستغلات همچنان ادامه دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: اجرای طرح کنترل بازار املاک و مستغلات سبب کاهش  تخلفات و قیمت گذاری های کاذب و تورمی در بازار مسکن گلستان شده و هم اینک شاهد تثبیت قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی قیمت مسکن در گلستان/ 139 بنگاه مسکن متخلف پلمپ شدند

کاهش 15 درصدی قیمت مسکن در گلستان/ 139 بنگاه مسکن متخلف پلمپ شدند