مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-20سياسي

وزیر اطلاعات: فریب خوردگان به آغوش مردم و کشور بازگردند


وزیر اطلاعات در مراسم رونمایی از کتاب «سیطره» گفت: فریب خوردگان به آغوش مردم ایران بازگردند و در آسایش،آرامش و امنیت زندگی کنند.

- وزیر اطلاعات در مراسم رونمایی از کتاب سیطره گفت: فریب خوردگان به آغوش مردم ایران بازگردند و در آسایش،آرامش و امنیت زندگی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام خطیب در این مراسم که در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد:کسانی که به دنبال براندازی هستند با مدیریت رهبری و امام انقلاب و به لطف حضور مردم در دفاع از نظام،همواره شکست خورده و شکست خواهند خورد.

وزیر اطلاعات ادامه داد:جهاد تبیین خط شکن این راه است و در مقابله با جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان ،پیروزی های مردم و نظام و انقلاب اسلامی را پررنگ تر و بیشتر کند.

در این مراسم، علاوه بر نویسنده، جمعی از چهره های سیاسی، فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خانواده های شهدای ترور نیز حضور داشتند.

سیطره جدیدترین اثر کیانوش گلزار راغب، خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسئول پذیرش این سازمان رشد می کند.

او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می گردد و ثمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: فریب خوردگان به آغوش مردم و کشور بازگردند

وزیر اطلاعات: فریب خوردگان به آغوش مردم و کشور بازگردند