مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 02:002023-09-01ورزشي

ورزشکاران مازندرانی امسال 123 مدال کسب کردند


معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران از کسب 123 مدال رنگارنگ قهرمانی جهان، آسیا و بین المللی توسط ورزشکاران استان در سال جاری خبر داد.

- حسین دلیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: مازندران به عنوان قلب تپنده ورزش کشور است و همه تلاش مسؤولان استانی بر تقویت رشته های ورزشی است.

وی افزود: مازندران با کسب 123 مدال رنگارنگ قهرمانی در سطح جهانی، آسیا و بین المللی توانسته در سال جاری به کارنامه مطلوبی دست یابد که نشان از جایگاه این استان ورزشی در سطح کشور دارد.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: توجه به زیرساخت ها در اولویت مسؤولان ورزشی بوده و با رویکرد وزارت ورزش بر این امر بخشی از نیاز خانه های تخصصی رفع می شود تا ورزشکاران بدون مشکل زیرساختی و دغدغه به تمرین مشغول شوند.

دلیری با بیان اینکه در هفته دولت تعداد 14 پروژه ورزشی با هزینه ای بیش از 970 میلیارد ریال به بهره برداری رسید، یادآور شد: هم اکنون 53 طرح ورزشی نیمه تمام مازندران در حال اجرا است و امید داریم با ورود بخش خصوصی این طرح ها در آینده نزدیک به پایان برسد و جایگاه زیرساختی مازندران ارتقا یابد.

وی با اعلام اینکه مازندران به لحاظ زیرساخت ورزشی در جایگاه پنجم کشور جای دارد، گفت: این جایگاه با توجه به موقعیت مدال آوری، قهرمان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران مازندرانی امسال 123 مدال کسب کردند

ورزشکاران مازندرانی امسال 123 مدال کسب کردند