مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 18:102023-08-29سياسي

استاندار: شرمنده مردم شدیم معذرت می خواهم


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات پیش آمده در ارتباط با آب گفت: ما شرمنده مردم شدیم و از این بابت عذرخواهی هم کردیم، البته یک عقب افتادگی از نظر زیرساخت آب ها در کل کشور وجود دارد که منجر به برخی پرت ها و خرابی ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی عصر امروز در آیین بهره برداری از مخزن 100 هزار مترمکعبی تبریز که با حضور مسوولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه  پرتودهی برای محصولات استراتژیک در کشور در بناب با حضور رییس سازمان انرژی اتمی افتتاح شد.

وی با قدردانی از زحمات سپاه عاشورا، قرارگاه عاشورا در اجرا و تسریع پروژه های حساس و موثر در استان تشکر کرد و گفت: بنده در یک سال و اندی سال از پروژه بازدید زیادی داشتم و از نزدیک شاهد این هستم که چطور و با چه شرایطی ساخته می شوند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید براینکه پروژه آبی در تبریز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، ادامه داد: زیرا ما مشکل تنش آبی در استان داریم به طوریکه آب کمتر شده و در مقابل نیازها افزایش می یابد از این رو اجرای پروژه هایی مثل این مخزن بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی سد نهند را از دست دادیم باید یکسری کارهایی برای تامین آب می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: شرمنده مردم شدیم معذرت می خواهم

استاندار: شرمنده مردم شدیم معذرت می خواهم