مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-09اقتصادي

اختصاص 1 درصد سهم فروش معادن آلاینده به مناطق معدنی کرمان


بر اساس جزء 5 بند الف ماده 43 قانون برنامه ششم توسعه در مواردی که به دلیل بهره برداری از معادن و فعالیت های معدنی خسارت هایی به اهالی ساکن در منطقه و بخش کشاورزی آنها وارد شود، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی حسینی نژاد عصر امروز 18 شهریورماه در سومین جلسه شورای معادن در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری اظهار داشت: بر اساس جزء 5 بند الف ماده 43 قانون برنامه ششم توسعه در مواردی که به دلیل بهره برداری از معادن و فعالیت های معدنی خسارت هایی به اهالی ساکن در منطقه و بخش کشاورزی آنها وارد شود، علاوه بر عوارض آلایندگی با تصویب شورای معادن استان تا یک درصد فروش معادن برای رفع آلایندگی ها و یا فعالیت های بهداشتی، درمانی و عمرانی منطقه درگیر اختصاص پیدا کند.

وی عنوان کرد: به منظور تامین نیاز استان به ویژه در شهرستان ها به شن و ماسه همچنین افزایش قیمت صدور تمدید مجوز فعالیت معادن شن و ماسه در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه این جلسه محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ضمن مخالفت با صدور پروانه های جدید شن و ماسه، گفت: فقط مجوز پروانه های شن و ماسه استان که در سال جاری به اتمام می رسند تا پایان سال تمدید شوند.

 استاندار در زمینه دریافت یک درصد خسارت از معادن بیان داشت: دستگاه و ادارات در مناطقی که در آنجا معدن وجود دارد و از این معادن خسار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1 درصد سهم فروش معادن آلاینده به مناطق معدنی کرمان

اختصاص 1 درصد سهم فروش معادن آلاینده به مناطق معدنی کرمان