مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 19:152023-09-10حوادث

سارقان حرفه ای در خوی دستگیر شدند


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سارقان حرفه ای سیم و کابل شبکه برق و مخابراتی با اعتراف به 71 فقره سرقت در شهرستان خوی، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سارقان حرفه ای سیم و کابل شبکه برق و مخابراتی با اعتراف به 71 فقره سرقت در شهرستان خوی، خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه مخابراتی و برق در شهرستان خوی که باعث ایجاد نارضایتی مردم در سطح شهر شده بود، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار جهانبخش افزود: در بررسی های به عمل آمده، ماموران موفق شدند 2 نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به  انجام 71 فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان با همکاری 2نفر دیگر معترف شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: دراین خصوص 4 متهم (2نفر سارق و 2نفر مالخر)  دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با مشاهده هرگونه موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان حرفه ای در خوی دستگیر شدند

سارقان حرفه ای در خوی دستگیر شدند