مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-30سياسي

از صاحب خانه شدن سگ های بلاصاحب تا تعویض تاکسی های فرسوده


شهردار علی آباد کتول برخی اقدامات شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر را تشریح کرد و گفت: در هیچ محله و منطقه ای مرزبندی نداریم و خدمات مدیریت شهری با توازن در حال انجام است.

- ایسنا/گلستان شهردار علی آباد کتول برخی اقدامات شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر را تشریح کرد و گفت: در هیچ محله و منطقه ای مرزبندی نداریم و خدمات مدیریت شهری با توازن در حال انجام است.

محمد کوهستانی، ظهر امروز، چهارشنبه 8 شهریور ماه 1402 در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: قطعاً مردم ولی نعمت ما هستند و باید از اقدامات، برنامه ها و عملکرد خادمان خود مطلع شوند و در این راستا باید رسانه ها پای کار باشند.

وی توسعه متوازن و پایدار شهری را مهمترین هدف شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر علی آبادکتول دانست و ادامه داد: هیچ کدام از مجموعه و کادر شهرداری، محلات شهر را مرزبندی نکرده اند و همه مناطق به شکلی برابر از مزایای خدمات مدیریت شهری بهره مند هستند.

شهردار علی آبادکتول با بیان اینکه به هیچ عنوان در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، کارگران و دیگر نیروهای شهرداری عقب نیستیم، افزود: شهرداری طی یک سال گذشته اقدامات خوبی را در حوزه های عمرانی، تقویت زیرساخت ها و مبلمان شهری انجام داده است و این روند ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از صاحب خانه شدن سگ های بلاصاحب تا تعویض تاکسی های فرسوده

از صاحب خانه شدن سگ های بلاصاحب تا تعویض تاکسی های فرسوده