مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:552023-08-30سياسي

دشمن در برابر بی ثبات سازی جامعه با شکست جدی روبه رو شده است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:دشمن در برابر بی ثبات سازی جامعه با شکست جدی روبه رو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

سردار کریمی تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و در هوشیاری و در صحنه بودن ملت ایران دشمنان در همه راهبردهای خود با شکست روبه رو شده اند.

جهاد تبیین و امید آفرینی راهکار خنثی سازی توطئه های دشمنان است وی افزود: امروز جنگ ترکیبی دشمن در زمینه های نرم، نیمه سخت، سخت و از همه مهمتر جنگ شناختی برای فشار به ملت ایران و تضعیف انگیزه و روحیه مسئولین پای کار آمده که یکی از راه های خنثی کردن توطئه های دشمنان جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: طی دو سال گذشته در دولت سیزدهم با گفتمان مردمی و ارتقای مشارکت مردم اتفاقات و کارهای بسیار خوبی در حوزه های مختلف انجام شده و به فضل الهی ایران اسلامی امروز به سرعت در مسیر پیشرفت است و به همین جهت دشمنان تاب دیدن این پیشرفت را ندارند و تمام قد به میدان آمدند و البته با هوشیاری ملت در همه راهبردها ناکام مانده اند.

وی اضافه کرد: جنگ شناختی دشمن مبتنی بر القای نا امیدی، پمپاژ دروغ، گروگان گیری ذهن ها، زیر سوال بردن ارزش های اسلامی، ترویج فساد و بی بند و باری، زیر سوال بردن موفقیت ها و دستاوردها، شبهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در برابر بی ثبات سازی جامعه با شکست جدی روبه رو شده است

دشمن در برابر بی ثبات سازی جامعه با شکست جدی روبه رو شده است